-
Koszyk jest pusty
-
x
Darmowa dostawa od 140 PLN
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
WAPRO Anywhere Online | BIZNES | DESKTOP
WAPRO Anywhere Online w miesięcznej licencji abonamentowej to popularny na polskim rynku wielomodułowy system WAPRO ERP, przygotowany do pracy przez Internet. Zapewnia bezpieczny dostęp w chmurze z dowolnego miejsca i na dowolnym urządzeniu. WAPRO Anywhere Online to linia produktowa umożliwiająca równoczesną pracę na oprogramowaniu WAPRO ERP w technologii DESKTOP przez RDP, a teraz, także w technologii HTML, czyli nowej odsłonie systemu WAPRO Mag w wersji przeglądarkowej. Cenisz sobie komfort pracy z zawsze aktualnym, zgodnym z przepisami oprogramowaniem? Wygodny i bezpieczny dostęp do danych oraz ograniczenie kosztów zarządzania infrastrukturą IT są dla Ciebie najważniejsze? WAPRO ERP w Chmurze to idealne rozwiązanie dla Twojej firmy.
281.67
| Zostaw telefon |
Program Wapro Mag przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, o różnym profilu działalności. Pozwala na wspomaganie sprzedaży poprzez rozbudowany system wariantów sprzedaży, cenników, upustów, kontrolę zobowiązań i należności. Oprócz tego ułatwia analizę przepływu towarowego, poprzez możliwość tworzenia różnorodnych zestawień przychodów i rozchodów towarów w dowolnym okresie.
Program Wapro Mag jest centralnym elementem oprogramowania dla małych i średnich firm, produkowanym przez Wapro ERP. Projekt podziału funkcjonalnego pomiędzy poszczególnymi aplikacjami systemu wymaga, aby program Wapro Mag w pełni obsługiwał wszystkie operacje związane z działalnością handlową firm. W związku z tym składa się z kilku modułów, które w podobnych systemach innych producentów często dostępne są w oddzielnych jednostkach produktowych.
Główne funkcjonalności:
|
|
Zarządzanie magazynem | Zarządzanie sprzedażą | Moduł finansowy | ||||
| Specjalny moduł do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy. | Wsparcie i automatyzacja wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży. | Zapewnia pełną kontrolę finansów firmy oraz rozliczeń z kontrahentami, wspierając przy tym operacje e-przelewów. | |||||
| Integracja z e-commerce i Allegro | Gotowy do komunikacji z KSeF | Zarządzanie kontrahentami | |||||
| Gotowe integracje z platformami e-commerce (w modelu B2B, B2M, B2C), z aukcjami Allegro, z Baselinker i Marketplace. | Wymiana dokumentów z rejestrem państwowym KSeF oraz bezpośrednia wymiana dokumentów (sprzedaży, zamówień) pomiędzy firmami. | Moduł CRM pozwala na zarządzanie zadaniami, kontraktami oraz korespondencją z klientem z wykorzystaniem wbudowanego programu pocztowego e-Poczta. | |||||
- Instalacja jednostanowiskowa:
- Komputer z procesorem 2 GHz lub szybszy,
- 4GB RAM lub więcej,
- 2GB wolnego miejsca na dysku,
- napęd DVD, karta graficzna XGA/XVGA,
- Windows 10, Windows 11,
- MS SQL Server Express 2019 lub nowszy,
- .NET Framework 4.6.
- Instalacja wielostanowiskowa:
- Serwer:
- Komputer z procesorem 2 GHz (zalecane szybsze) kompatybilne z x86 lub x64,
- 8 GB RAM lub więcej,
- 2 GB wolnego miejsca na dysku,
- napęd DVD, karta graficzna XGA/XVGA,
- Windows 2019 Server lub nowszy,
- SQL Server 2019 lub nowszy,
- .NET Framework 4.6.
- Stanowisko:
- Komputer z procesorem 2GHz kompatybilny z x86 lub x64,
- 4 GB RAM
- 1GB wolnego miejsca na dysku,
- karta graficzna XGA/XVGA,
- Windows 10 lub 11.
- Serwer:
| Wypróbuj za darmo |
|
Pobierz instalator |
| Poznanie możliwości aplikacji w ramach pobrania wersji próbnej lub skorzystania z aplikacji demo dostępnych online. |
|
Instalacja wersji testowej we własnym środowisku lokalnym lub sieciowym |
| Pobierz wersję próbną | Pobierz instalator | |